Model współpracy
Pomagamy firmom zaoszczędzić czas i skupić się na rozwoju
Model współpracy jest bardzo prosty i wygodny. Na początku współpracy podpisujemy umowę, która określa zakres usług, ceny oraz czas trwania umowy.
Co miesiąc skanujesz wszystkie wygenerowane w firmie dokumenty i wysyłasz je do nas drogą elektroniczną lub przekazujesz przez platformę online, natomiast oryginały faktur przechowujesz u siebie.
Nasze biuro odbiera dokumenty, analizuje, księguje, a następnie wylicza podatki i generuje wszystkie niezbędne ewidencje i deklaracje. Na koniec wysyłamy do Ciebie informację o wysokości podatków do zapłaty oraz wszystkie wymagane ewidencje oraz deklaracje. Wysyłamy również elektronicznie wszystkie deklaracje rozliczeniowe do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS DRA) oraz do urzędu skarbowego (deklaracje: VAT7, VAT7K, VAT27, VAT-UE).
Na podstawie prowadzonej księgowości, przygotowujemy raporty i zestawienia, które pozwalają na bieżąco monitorować sytuację finansową Twojej firmy.
Masz przydzieloną swoją księgową w naszym biurze, która zajmuje się kompleksową obsługą Twojej firmy. Masz zapewniane stałe wsparcie merytoryczne i niezbędne doradztwo księgowe.
Zapewniamy swoim klientom także wsparcie techniczne, w razie problemów z dostarczaniem dokumentów czy korzystaniem z systemów.